torsdag den 4. februar 2010

sne

Min barnevogn og jeg har pløjet sneen i byen tynd. Jeg går og går. Og rånyder det.
Det er helt terapeutisk sådan at gå i sne. Forstår ikke, at mange omkring mig er trætte af den. Den giver lys, den giver følelsen af noget andet end det normale og den udelukker ikke mindst gråt februarvejr. Og frosten er skøn.

Jo, måske er det en katastrofe, at Østjylland nu er ved at være løbet tør for salt, så al kørsel kan gå hen og blive stort set umulig.

But who cares...?

2 kommentarer:

Marlene sagde ...

Det er nok også mest som bilist at sneen driller mig. Ellers hylder jeg også hvidheden og den rensende kulde.

Tak for gaven til Julius, den bragte lykke. Han havde en god dag.

Som mig sagde ...

Jeg er jo heldigvis ikke bilist, så...
Eller desværre:)
Godt, at gaven faldt i god jord og at Julius havde en god dag!!