torsdag den 28. januar 2010

sove sove sove

Jeg har lige puttet totalt overgearet barn som kastede rundt med ammepude (som ellers ligger i hendes seng ovenover hovedet og giver varme og tryghed), Rapper (sovedyr), sut, dyne og sig selv.
Jeg kan sgu ikke knække koden.
Nogle gange er det godt, at hun bliver ret træt før jeg lægger hende, andre gange hyler det hende, som i dag, helt ud af den. Nogle gange er det godt at vække hende fra den sidste lur efter 20-30 min (som sovecoach.dk siger), andre gange, som i dag, vist ikke...
Det er virkelig svært for mig at fange hende. Jeg tænker ofte ved mig selv, at i morgen skal jeg huske at gøre sådan og sådan, for det gik jo helt godt eller i morgen skal jeg slet ikke gøre sådan for det var jo helt ude i skoven.
Og sådan fortsætter det nok et godt stykke tid endnu.

1 kommentar:

Marlene sagde ...

Åh jeg husker godt det der med at man spekulerer som en gal for at finde et mønster, der du'r hver gang.