onsdag den 27. januar 2010

på skøjtebanen

Nu har Viktor endnu ikke nået den alder hvor ens forældre er pinlige...
Men lad os nu sige, at han havde nået den alder.
Så ville jeg sandsynligvis være blevet efterladt i skøjtehallen i lørdags.
Det var første gang for os begge (eller... jeg har forsøgt mig før - for 10 år siden, men lad os nu se bort fra det...). Viktor var ikke mange minutter om at lure de andre løbere (især teenage drengene selvfølgelig), vove sig ud på fart, ind på midten osv osv.
Moderen derimod - iført Henrys noget store cykelhjelm og Viktors neonfarvede knæbeskyttere - klamrede sig i halvanden time op ad det sparsomme stykke liste langs banens sider - og nåede lige op på de tre runder.
Ha!
Godt at Viktor kun er fem og et halvt år:)
Godt at han stadig sætter pris på mit selskab. Det håber jeg, at han bliver ved med. Bare lidt. Selvom jeg er piiiinlig.
Han er blevet så stor. Hører iPod og 'læser' Anders And blade. Og er nogle gange så stille, at jeg bliver helt bekymret. Og andre gange ikke.
Men det er helt sikkert starten på begyndelsen til at være en stor dreng.

2 kommentarer:

anne sagde ...

Rigtig godt klaret Linse, Pinlig, ja, men du brækkede dog ingen knogler ;) Men sjov har du sikket set ud, bare vent til på lørdag, så skal du se bedstemoren krybe langs panelerne ;) Så er det da først pinligt for den bette/store dreng, at se både mor og bedstemor på glat is. HI.. HI.. jeg glæder mig !!

Som mig sagde ...

Ja, det skal nok blive kønt:)
Jeg tror ikke, at jeg bliver bedre end sidst desværre...