søndag den 21. februar 2010

update

Lige nu kunne jeg skrive side op og side ned om alle de tanker der suser rundt i mit hoved. Der er mange.
Det korte af det lange er, at jeg atter en gang har fået konstateret forhøjet stofskifte. Det i sig selv er jeg sådan set ok med. Endda lidt lettet, da det kan være forklaringen på min manglende energi og min angstfølelse. Det værste ved den sag er, at jeg ikke mere kan amme. Og det er jeg rigtig rigtig ked af. Sådan rigtig meget. Havde ikke forestillet mig, at det i den grad skulle gå mig på.
Starter med medicin og amme stop piller i morgen, mandag. Henry tager Sara om natten. Det mest humane er jeg kommet frem til.
Føj hvor er jeg ked af det og uden kræfter.

I mandags faldt Sara ned fra puslebordet, men kom heldigvis ikke noget til. Jeg var bange bange bange bange!!! Nåede at tænke en masse forfærdelige tanker. Heldigvis blev jeg støttet af dejlige mennesker. Tak!

Den godt nyhed er at jeg endelig er kommet i gang med en bog. Trækopfuglens krønike af Haruki Murakami. Indtil videre ret lovende.

Den anden gode nyhed er, at Henry og jeg i dag, imens Henry og Viktor befinder sig i hovedstaden, har 6 års bryllupsdag. Og ja, det er en nyhed, for vi har holdt det hemmeligt indtil nu. Jeg synes dog, at det er på sin plads at fylde denne dag med gode tanker om en lykkelig begivenhed på Købehavns rådhus og efterfølgende på Christianshavn og Løven og Bastionen.

6 kommentarer:

fasterfis sagde ...

oh my en masse nyheder kære kusine!
Jeg er ked af at høre at den sygdom bliver ved med at drille dig! Men godt at du har fundet svar på hvorfor du er udmattet! Håber humøret snart stiger og at medicinen hjælper dig trods alt!
Og Tillykke med bryllupsdag!!!!!!! :D Og bryllup oven i hatten! Hyggelig nyhed! jeg kunne aldrig holde en hemmelighed så længe ;)
Jeg er også ved at læse den selv samme bog! spøjst. :)

Minna sagde ...

Hej Lina
Håber du bliver hurtigt frisk igen med medicin, men jeg kan godt forstå at du er irriteret over det. Håber alt vel herfra.
Heldigvis har hun da fået bryst de vigtigste måneder.

Og stort tillykke med dagen. Det må føles dejligt.

Alphafeen sagde ...

...hehe tænkte nok at i var gift :)

tillykke med 6 årsdagen....og med at det gik ok m første nat m ammestop

Familien Horst sagde ...

ja tillykke herfra.... din slemme pige..... :0) ej det er degligt at høre der er kommet styr på hvorfor du er træt og sådan. Håber du snart får det bedrer... hils familien.

Marlene sagde ...

Går det mon bedre? det håber jeg. Og håber snart vi kan ses.

Som mig sagde ...

Fasterfis - Tak! Og spøjst med samme bog, ja:) Er du blevet færdig?

Minna - Du har ret, er virkelig glad for, at det ikke skete tidligere...

Alphafeen - Ja altså, du har jo også spurgt et par gange. Overraskende at jeg kunne stå imod:)

Familien Horst - Tak! Håber også, at I er raske igen.

Marlene - Ja, nu er der kommet lidt mere styr på sagerne heldigvis! Opdaterer snart:) Gad vide, om ikke foråret kan give os allesammen overskud til at ses snart?