torsdag den 11. februar 2010

alt det der

Min far sagde altid "Din vilje ligger i min brystlomme". Mon den ligger der endnu? Og gad vide, om min fornemmelse for egne evner, forcer og livsmål også skulle ligge der? I så fald far, jeg vil gerne have det tilbage nu!
Jeg er træt af at være 33 år og endnu ikke føle, at jeg befinder mig på den rette hylde i denne verden. Det er jo ligesom ikke fordi, at jeg ikke har svømmet godt rundt i og udenfor uddannelsesbassinet...
Hvordan mærker man sig selv? Jeg er måske nok kommet tættere på, men ikke tættere end at jeg stadig ikke er der hvor jeg skal være. Overhovedet.
Lidt trist måske.

3 kommentarer:

anne sagde ...

Hvis det er det der mangler, så er jeg ret sikker på, at du uden beregning kan få din vilje tilbage lige nu og her, din far kan måske sende den på en mail til dig ;)

Marlene sagde ...

Lina, du er fantastisk, sej og klog. Jeg er aldrig et øjeblik i tvivl om at tingene nok skal flaske sig for dig. Jeg tror på dig.

Som mig sagde ...

Tusind tak for ordene, Marlene!